joi, 12 noiembrie 2009

Prieteni...

Ce este acela un prieten? Cine mai stie ce inseamna? Cine-i mai cunoaste intelesul? Interesant e ca la toti ne place sa folosim expresii ca: "M-am dus cu un PRIETEN la...", "Am un PRIETEN care...", "Am sunat un PRIETEN..." s.a.m.d., dar nici unul dintre toti oamenii pe care ii numim prieteni nu ne sunt de fapt nici macar amici... de ce nu se incearca luarea in serios a acestui cuvant?... de ce nu spune... "am vorbit cu un coleg...", "am un vecin care...", "m-am dus la o cunostinta..."? Pana cand si prietenul ala al tau stie ca nu ti-e prieten... ti-o poate recunoaste in fata fara nici un pic de regret si fara nici un pic de jena... ii ceri ajutorul si te gandesti "e prietenul meu, sigur ma ajuta, eu l-am ajutat de fiecare data cand a avut nevoie!" . imi pare rau pentru tine, dar o sa ai parte de o surpriza... nu o sa te ajute din diferite motive care doar el le poate intelege... tu niciodata... Pleci acasa dezamagit ca prietenul tau care iti oferea siguranta nu a stiut sa te aprecieze suficient si nu e recunoscator pentru ce ai facut tu pentru el; dar el in urma ta isi aminteste ultima intalnire cu tine cand tu ai fost mult prea ocupat sa il iei in serios... cand tu ai avut mult prea multe pe cap ca sa ii asculti povestea... ai uitat complet de divortul lui,..., si e de inteles, ai avut si tu alte probleme, dar prietenului tau nu ii trece tristetea si ideea ca tu ai uitat de tristetea lui... tu, care erai cel mai obligat sa-l intelegi, avand in vedere cate a facut el pentru tine! Si uite asa se destrama o prietenie; si o sa fii surprins de faptul ca povestea ta e in ambele tabere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog