vineri, 13 noiembrie 2009

"Am nevoie de o vacanta!"

Este ora 12:59... eu nu dorm "ca e vineri" dar mi-e foarte somn, ca de altfel in fiecare zi, inca de pe la ora 5! Sunt obosita si nu pot face fata zilelor... noaptea dorm bustean si ziua exact acelasi lucru asi vrea sa pot sa fac, insa organismul meu nu poate; la 8 dimineata maxim sunt in picioare... imi propun sa dorm pana tarziu si totusi dimineata ma trez dintr-o data imbracata si spalata... gata de plecare... imi doresc sa dorm sa ma odihnesc ca nu am mai dormit mai tarziu de ora 8 inca de vreo 7 luni in nici macar o zi... Capacitatea mea de concentrare e foarte slaba... ciudat e ca nu pot face fata nici unei discutii serioase... nu sunt capabila sa dau raspunsuri, ca sa nu mai aducem in discutie faptul ca sunt incapabila sa ofer argumente sau contraargumente in orice domeniu; Mie imi place sa comunic, sa informez si sa fiu informata... Acum, placerile astea nu le pot fructifica sunt pierduta si parca nu am chef de nimic... nu imi place nimic, nu suport nimic, si imi vine sa plang in fiecare zi fara motiv, la fiecare impuls... si nu am nici o depresie ca nu am nici o problema nici suparata sau trista nu-s... sunt mult prea obosita si in fiecare zi imi repet la nesfarsit... "Am nevoie de o vacanta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog