sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Roamania a ajuns intr-un punct mort...

Nu sunt genul de om care isi da cu parerea despre politica, fara a avea macar habar despre ce vorbeste. nu imi place sa vorbesc despre chestiuni de genul acesta atata timp cat nu am prea multe informatii despre ce se intampla cu politica romaneasca... nu am fost niciodata interesata sa aflu mai multe informatii despre ceea ce se petrece cu Romania, pentru ca eram cert convinsa ca nu exista nici o evolutie cu adevarat. Acum fara sa imi doresc acest lucru am intrat intr-o perioada in care politica este primul subiect de dscutie pe pagina oricarui ziar... cata imoralitate, cata nesimtire si cata indolenta din partea unor persoane care se considera oamenii de frunte ai Romaniei... Tara noastra ramane inecata de prostie; noi nu vom evolua niciodata. Condusa fiind de constiinta, am facut marea prstie de a ma duce la vot... am vrut sa merg si eu, fiind cetatean cu drept de vot, o persoana din generatia tanara, cica viitorul tarii noastre... am un cuvant de spus in evolutia ei... am iesit cu constiinta impacata ca am votat in conostinta de cauza... m-am documentat inainte de a lua o hotarare, am urmarit emisiunile politice pentru a-mi indrepta pereferinta asupra unui candidat... intr-un final citind pe internet programele fiecarui candidat si avand in vedere clasamentul pe care il facusem in urma emisiunilor televizate am luat o hotarare... am mers la vot crezand cu tarie ca dintre toti candidatii cel care eu il votez este cel mai indreptatit... am trait momentul si chiar am votat cu speranta... simteam ca omul care trebuie sa iasa este cel in care eu mi-am pus increderea... credeam ca toata lumea gandeste ca mine, are aceeasi parere... dar... bineinteles ca omul ales de mine nu este nici Basescu nici Geoana... si toate sperantele mele pentru o tara mai echilibrata... (ca nu pot sa sper in SF ca in tara asta nu va fii niciodata bine dar macar sa avem o situatie echilibrata...) s-au transformat intr-un gust amar. Am spus ca am facut greseala... asta pentru ca mi-am facut iluzii ca orice om la inceput de drum... am votat si am crezut ca eu decid soarta... uitand efectiv ca omul cu mai multa experienta este total amagit si dezamagit de sistemul politic. este total dezgustat de minciunile care se spun in continuare de la comunism incoace... iar noi oameni de 20 de ani ne dam cu parerea... noi care habar nu avem cum a fost inainte dar credem cu tarie ca acum e mai bine ca atunci desii oamenii in varsa spun exact contrariul! Sund dezamagita pentru faptul ca cel pe care eu l-am ales nu a prins nici macar seansa de a se afirma... de ce au fost votati cei 2 oameni care clar si-au gresit meseria... daca nu le-ar fi trecut prin cap sa se faca presedinti ... ar fi ajuns cu siguranta unii dintre cei mai mari actori ai lumii... de fapt asta sunt parlamentarii niste actori foarte buni care reusesc sa pacaleasca lumea fara prea multe capacitati mintale... nu inteleg cum poti sa alegi un om care vorbeste din carti... din vorbele altora? cum poti sa votezi omul care a facut atat rau in tara asta... cum poti sa pui stampila pe niste oameni care nu ti-au demonstrat nimic... cum poti sa votezi un om doar pentru ca il vezi prea mult pe cladiri... cum poti sa votezi omul care te-a dus din rau in mai rau... cum poti sa votezi un om care nu spune nimic... nu inteleg dupa ce criterii s-au luat oamenii atunci cand au votat Geoana sau Basescu... cum poti sa crezi un om pe care nu il intelegi... in general oamenii fara cultura i-au votat pe cei doi... cum au putat sa voteze in necunostinta de cauza... cum au putut vota niste propuneri pe care nu le cunosc! eu nu o sa inteleg niciodata... nu sustin pe nimeni, si nu vreau sa fac publicitate pozitiva omului pe care l-am votat de-aia nici nu am dat numele acestuia; scopul acestei povesti este sa imi descarc sila pe care o simt acum cand ma gandesc ca intr-o saptamana ne va conduce un om care nu va face absolut nimic in tara pentru ca nu va fi capabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog