sâmbătă, 14 februarie 2015

Drumul meu minat catre MAI BINE!!!

23.11.2014
Nu exista sfarsituri... Doar treceri in alte noi etape!
Viata trebuie traita indiferent de greutati. Bucuria si satisfactia ta sunt nemasurabile. Tu esti cea mai importanta persoana din viata ta, tu esti spectacolul, tu esti piesa de teatru, scena, cortina si aplauzele. Tu esti tot ce conteaza si nu are nimeni dreptul sa iti stearga zambetul de pe fata, iar tu ai datoria sa iti respecti viata si sa faci din ea cea mai buna carte!


Cea mai buna carte este in mainile tale!
Tu poti sa o schimbi, ai inceputul deja stabilit, dar poti oricand sa ii schimbi finalul... Nimeni nu isi va amintii cum ai inceput, toti isi vor aminti cum ai terminat!

31.12.2014
Asa ma pregatesc si eu de cea mai buna carte a vietii mele, cel mai bun an din cati ani au fost. Revelionul 2015 este aproape, iar eu il astept nerabdatoare printre masaje corporale de relaxare si bai turcesti :)

Si numaratoarea inversa a inceput: 10, 9, 8, ... , 2, 1. Laaaa muuuulti aaani 2015!!!!
01.01.2015
Si uite ca prima fila din cea mai buna carte a vietii mele tocmai a inceput sa fie scrisa. Dupa o noapte reusita alaturi de oameni frumosi, ne-am trezit de sf. Vasile in camera din hotelul Business din Targu Mures. Aceasta camera primitoare cu o baie micuta si o cabina de dus si mai micuta este tot ce ne dorim. Hotelul dispune de cel mai mare SPA din tara, de care noi profitam cat de mult. Plecam de aici ZEN.
Bine ai venit 2015! Fa sa ne amitim de tine mereu, si cand ne vom aminti sa zambim sau sa radem, fa ca amitirile despre tine sa fie frumoase, magice!
Eeeh, si pana la urma, sanatosi sa fim!

Ne-am trezit la ora 12:00, cand camerista a intrat pentru a face curat. Am mancat o ciorba de burta, un tiramisu si am baut o cafea dupa care ne-am intors la somn pana pe la 15:00; la ora 16:00 eram in sauna finlandeza... Minunat!
Dusuri reci si calde, piscina, jacuzzi, mojito si hidromasaje. Oh, as da orice sa nu se termine niciodata rasfatul acesta. As face orice sa mai raman aici macar o zi... Dar trebuie sa ne intoarcem la viata noastra obisnuita si monotona...
Mi-am propus pentru anul 2015 sa incetez sa mai vorbesc asa despre viata mea. Iar pentru asta o sa trebuiasca sa fac mai multe eforturi, o sa trebuiasca sa fac ceva ca viata mea sa nu fie monotona.... Si Da... O sa reusesc!!!

Pentru asta, mi-am scris deja obiectivele de atins pana la sfarsitul anului in curs... Am 1 an la dispozitie sa spun "accomplished" la toate liniutele...

14.02.2015
Si uite ca anul a inceput, suntem la mijlocul lunii februarie iar ceea ce eu imi doresc este pe punctul de a se intampla. :)
Mi-am dorit sa merg mai departe, sa cresc, sa tai de la radacina tot ce este rau... Sa imi curat viata de frunzele ofilite si sa plantez arbusti tineri care sa faca fructe! Da, eu am luat aceasta hotarare!
Universul grabeste lucrurile iar rupturile sunt mai dureroase decat ma asteptam. Si desi asteptam momentul acesta cu nerabdare, acum, ca se intampla cu adevarat, imi este teama, imi este groaza si ma doare teribil.
Dor teribil trecerile acestea bruste... Dar sentimentele acestea nu ma sperie iar rezistenta mea la durere este destul de ridicata, ba chiar cred ca imi provoaca placere! Da, sunt tot eu Balanta aceea nehotarata si pasionala. Acum simt ca sunt pe drumul meu. M-am intors! Ma doare, ma bucura dar simt siguranta ca viata imi pregateste ceva maret, trebuie doar sa rezist cu stoicism durerii si terenului minat prin care o sa trec. Am multe de trait si un drum lung dar stiu ca la capatul drumului ma asteapta exact ceea ceea ce imi doresc.

O voce interioara tipa: REZISTA, REZISTA, REZISTA!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog