marți, 8 iulie 2014

imi doresc sa joc teatru... macar in fata ta!

Pai si daca imi doresc sa te mint??? de ce sa nu mint? Chiar te-ai supara?
Pai si cand am incercat sa iti spun adevarul de ce te-ai suparat si atunci?

Eu zic sa schimbam regulile... ok... schimbam regulile.
Eventual, in fiecare dimineata, ofera-ti un pic de timp pentru noi... scrie, te rog mult, pe o bucata de hartie, cateva replici pe care sa ti le spun...
 Discutam doar atunci cand este absoluta nevoie. si cand vrei sa it spun ceva... transmite-mi inainte ce vrei sa auzi. Ar fi perfect daca dupa ce ai terminat de pus intrebarea sa spui si numarul replicii pe care vrei sa o dau. hmm? cum e... crezi ca ar fi mai bine? pentru mine da! Si-asa nu mai am chef sa vorbesc!
Ce rost are sa ma complic, sa imi gandesc frazele, sa ma obosesc sa alcatuiesc propozitii... ce rost are sa pierd vremea... si-asa... doar sti ca o dau mereu in bara! doar sti ca orice spun te irita... Oare daca ti-as rosti replicile te-ai mai simti ofuscat? Eu spun ca ar fi o lectie de viata pentru tine... dar si penru mine. As invata sa vb ceea ce interlocutorul vrea sa auda, as invata sa joc teatru, as invata sa mint! si in acelasi timp, as putea sa constientizez ca problema nu sta in ceea ce spun ci in ceea ce sunt.
Cand te irita o gluma... de fapt nu te irita gluma ci te irita persoana care a facut gluma... pentru ca nu poti sa porti pica pe o gluma... porti pica pe o persoana...
In general persoanele devin irascibile si recalcitrante in momentul in care se simt amenintate. in momentul in care se simt atacate, si in astfel de momente sunt foarte importanate: nivelul de educatie si gradul de inteligenta a individului... iar mie... acestea 2 ma pun sa aleg intre 2 variantein ceea ce te priveste pe tine... sa tac sau sa te mint! Eu aleg sa te mint cu cuvintele tale! Tu ce alegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog