marți, 3 iulie 2012

ma bazaie o musca...

M-am hotarat sa mai despic un pic firul in patru... s-au intamplat multe luna asta... prea multe pentru o singura luna... sunt obosita! m-am blocat! nu pot sa vad la distanta... nu pot sa vad aproape... sunt indecisa daca ma gandesc la viitor... vreau sa dorm daca ma gandesc la prezent...

Am luat o decizie importanta cu privire la activitatea mea din acesasta vara... vreau sa trec la un alt nivel... chiar daca asta inseamna sa renunt la ceva ce am facut 8 luni de zile... Am decis ca sunt prea buna pentru unele lucruri...:) Chiar sunt prea buna!




Acum imi este foarte greu sa imi gasesc un alt drum, si sa ma hotarasc ce vreau sa fac... de-aia iau o pauza si astept valul vietii mele... sunt sigura ca voi simti atunci cand va veni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog