marți, 4 septembrie 2012

Experienta persoanala a echipei din Romania in cadrul proiectului.



Articol Blog – Participanti FlyDance

                Au trecut 9 zile de cand suntem aici la Hostelul Silvania din Brasov, alaturi de ceilalti participanti din cadrul proiectului Fly Dance. Nu ne vine sa credem cat de repede au trecut zilele. Timpul petrecut aici inseamna pentru fiecare dintre noi o experienta unica, multiculturala si plina de dinamism.

In primele zile ne-am cunoscut intre noi participand activ la sesiuni de intercunoastere, foarte creative si dinamice.
Primele zile ale proiectului ne-au dezvoltat abilitatile de comunicare in limba engleza, spiritul de lucru in echipa si cel mai important am interactionat cu persoane diferite si am legat noi prietenii. Tot in aceste zile am dobandit cunostinte despre cultura si obiceiurile fiecarei tari printr-un workshop in care fiecare tara a prezentat viziunea despre dans.
 Una dintre cele mai interesante seri a fost cea interculturala in care toate tarile au pregatit o masa traditionala, au prezentat obiceiuri si dansuri specifice zonelor. Aceasta seara a avut pentru toti participantii un impact puternic asupra relatiilor interumane si relatiilor dintre tari; A fost o experienta foarte interesanta deoarece am avut posibilitatea de a gusta din mancarurile si bauturile specifice si de a invata dansurile traditionale ale fiecarei tari.
In urmatoarele zile ale proiectului am fost cu totii in explorarea orasului Brasov. Desi suntem din acest oras, emotiile pe care le-am trait alaturi de ceilalti participanti, au fost peste asteptarile noastre deoarece am redescoperit orasul si ne-am bucurat de frumusetea si istoria acestuia odata cu ei.
Toata activitatea acestui proiect a avut ca baza dansul si importanta acestuia. S-a dansat in fiecrare zi si ne-am pregatit pentru “battle”. Desi nu am fost cu totii dansatori profesionisti, ne-am sustinut si ne-am implicat activ in echipa formata din cinci membrii, unul din fiecare tara; prin aceasta activitate am reusit sa ne cunoastem si mai bine, sa aflam si mai multe lucruri despre celelalte tari despre traditiile si limbajul lor dar si despre atitudinile si personalitatile fiecaruia.
Credem ca orice tanar are nevoie de o experenta de acest gen, intr-un spatiu multicultural si dinamic alaturi de persoane diferite si de la care ai foarte multe de invatat. Este foarte interesant si desi a fost foarte obositor nu regretam nici un moment implicatia noastra in proiect. Ne-am dezvoltat foarte mult personal si multilateral, am dobandit foarte multa experienta practica, ne-am simtit foarte bine, ne-am distrat, am creeat noi prietenii si amintiri de neuitat.
Echipa din Romania:
Ana
Dragos
Liviu
Andreea
Iulian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog