miercuri, 15 decembrie 2010

vine Craciunul....

Doamne cat de relaxanta poate fi aceasta perioada... cat de bucuroasa pot sa fiu pentru nimic palpabil... si totusi, in Decembrie e tare frig, dar e un frig placut... un frig cald... un frig pe care mi-l doresc sa-l simt mereu... Si da... totul este inghetat.. si da masinile merg prost pe strada si da e ud pe jos... si alb peste tot... nu e frumos ce zic? sunt peisaje superbe, iubire, jocuri, zambete, prieteni, familie, colinde si glasul dulce al sarbatorilor... avem cozonaci calzi si miros de brad in casa... ce poate sa fie mai frumos de atat? Mirajul craciunului ne cuprinde pe toti... toti ne dorim sa facem o gramada de lucruri... toti asteptam cu nerabdare masa de Craciun... doti devenim copii atunci cand impodomim bradul... este atat de greu pentru mine sa cred ca sunt oameni pe lume care nu se pot bucura de aceasta sarbatoare mare... mi-e atat de greu sa-i inteleg pe cei care fac din superba luna decembrie ceva chinuitor... e frumos sa dai si sa primesti cadouri... e frumos sa te bucuri alaturi de cei dragi e frumos sa daruiesti si e frumos sa primesti. Am spus "cadouri", am folosit verbele "a darui" si "a primi"... nu m-am referit la bani... nu conteaza cat buget ai... cadou pot sa fac si dintr-o foaie de hartie... cadou nu inseamna sa cumperi si sa dai, cadou inseamna sa pui suflet si sa dai... cadou inseamna sa vrei ca o parte din bucuria ta sa o oferi si celor dragi... si da poate cheltuiesti ceva, dar niciodata suficient pentru cat primesti in schimb: bucurie, multumire si zambetul celui caruia i-ai daruit. Craciun nu inseamna mancare, curatenie, nervi... Craciun inseamna bucurie, brad, familie si un cozonac facut in casa... Si abia astept sa vina Craciunul sa-mi sarut familia si sa le ofer tot ce am eu mai de pret: sufletul meu si iubirea mea... toata aprecierea si tot respectul celor care mi-au dat viata, m-au crescut si m-au facut cine sunt acum!
Sarbatori fericite tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog